pełny ekran

Cicha Noc – kolędy

tekst utworu chwyty na gitarę

G
Cicha noc, święta noc,
a        D        G        G7
Pokój niesie ludziom wszem.
C               G
A u żłóbka Matka Święta,
C                  G
Czuwa sama uśmiechnięta.
a      D              G
Nad Dzieciątka snem,
G     D              G
Nad Dzieciątka snem.

Cicha noc, święta noc,
Pastuszkowie od swych trzód
Biegną wielce zadziwieni,
Za Anielskim głosem pieni,
Gdzie się spełnił cud,
Gdzie się spełnił cud.

Cicha noc, święta noc,
Narodzony Boży Syn.
Pan Wielkiego Majestatu,
Niesie dziś całemu światu,
Odkupienie win,
Odkupienie win.

Cicha noc, święta noc,
Jakiż w Tobie dzisiaj cud,
W Betlejem dziecina święta
Wznosi w górę swe rączęta
Błogosławi lud
Błogosławi lud.

Akordy występujące w tym utworze

G akord G
a akord Am
D akord D
G7 akord G7
C akord C

60
fatalny
9
słaby
9
przeciętny
9
niczego sobie
22
wartościowy
39
bardzo dobry
204
wyśmienity
bardzo dobry 352 głosy
twoja ocena:

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
Znaleziono 75 komentarzy. Poniżej ostatnie 25.
ula
ula
ula 4 grudnia 2013, 19:14
znam ją po angielsku
ZIOMKA GITAROWA
ZIOMKA GITAROWA
ZIOMKA GITAROWA 4 grudnia 2013, 21:18
omg dzięki za odp ;D
Werciaa98
Werciaa98
Werciaa98 15 grudnia 2013, 12:28
G
Cicha noc, święta noc,
a D G G7
Pokój niesie ludziom wszem.
C D G e
A u żłóbka Matka Święta,
C D G e
Czuwa sama uśmiechnięta.
a D G e
Nad Dzieciątka snem,
G D G
Nad Dzieciątka snem.

Bardzo dobrze gra się tymi chwytami i lepiej brzmi :))
Sami spróbujcie!
aaaaannnnntryuiob
aaaaannnnntryuiob
aaaaannnnntryuiob 19 grudnia 2013, 13:25
a ja nie mam gitar i umiem grać ale na takiej z kartonu
jansas
jansas
jansas 19 grudnia 2013, 20:35
kto zna bez palcowania?????????
Gitarra
Gitarra
Gitarra 22 grudnia 2013, 21:05
Na muzykę musiałem się nauczyć :D
LOL
LOL
LOL 23 grudnia 2013, 12:59
NO WRESZCIE KTOŚ DAŁ DOBRE AKORDY
pociecha olcia
pociecha olcia
pociecha olcia 29 grudnia 2013, 13:42
ten facio super gra ja umiem tylko początek grac tak jak on
karolina
karolina
karolina 15 listopada 2014, 13:07
czy ktos by mi powiedział jakie jest bicie
venlo
venlo
venlo 12 grudnia 2014, 02:57
Ola wybacz ale twoje funty sa do d... Tak samo Wercia-gdzie ty tam slyszysz e-mol to ja nie wiem
Fryta12
Fryta12
Fryta12 14 grudnia 2014, 21:19
FAJNIE BRZMI NA MOJEJ GITARZE
??]
??]
??] 19 pazdziernika 2015, 19:24
jakie jest najlepsze bicie do tego ?
anonimek
anonimek
anonimek 17 grudnia 2015, 14:28
Super
Włóczykij
Włóczykij
Włóczykij 14 listopada 2016, 22:07
świetne opracowanie! zaczynamy znowu brzdąkać.
Gosia
Gosia
Gosia 20 listopada 2016, 20:59
Hcialam melodie
tralaliński
tralaliński
tralaliński 22 listopada 2016, 19:57
świetne opracowanie
Fiszu
Fiszu
Fiszu 23 listopada 2016, 22:46
Jak chcecie bardziej jazzową wersję to:

Gmaj7 G6
Cicha noc, święta noc,

a6 D9 Gmaj7 (G7)
Pokój niesie ludziom wszem.

Cmaj7 Gmaj7
A u żłóbka Matka Święta,

Cmaj7 G6
Czuwa sama uśmiechnięta.

a6 D9 Gmaj7
Nad Dzieciątka snem,

Gmaj7 D6 G6
Nad Dzieciątka snem.

Trochę arpeggio i od razu robi się nastrojowo :D
Gmaj7 i G6 można zamiennie używać ;)
Anonim
Anonim
Anonim 10 grudnia 2016, 08:50
Fajne ale nie.
animan
animan
animan 21 grudnia 2016, 16:00
jest to super pomoc dla poczatkujących
NIKOLA
NIKOLA
NIKOLA 24 grudnia 2016, 10:41
nagranie mi bardzo pomogło mam gitarę od tamtego roku i to jest pierwsza kolęda której się uczę dziękuje NIKOLA
oliwia
oliwia
oliwia 26 grudnia 2016, 16:25
mama gitare i to zle ma gitare i chwyty
miecia
miecia
miecia 26 grudnia 2016, 19:11
bardzo chcialabym mysle ze uda mi sie zagrac takich akordow p dla mnie jest wspaniale bardzo dobre akordy prosze o wiecej przystepnych akordow .zycze wesolych swiat
EWA
EWA
EWA 27 grudnia 2016, 20:24
jest ok już udało mi się coś zabrzdękać dobrze że jest czytelnie myślę że dam rade..EWA
NIKOLA
NIKOLA
NIKOLA 28 grudnia 2016, 14:04
hej jak leci
Vee
Vee
Vee 4 stycznia 2017, 17:38
no nawet nawet
rss więcej komentarzy »
Usunięto 9 komentarzy
610 277 wyświetleń
przysłano: 31 pazdziernika 2008

Inne interpretacje tego utworu

Kolędy

Największy w polskim Internecie śpiewnik online na łamach portalu kulturalnego Wywrota.pl prezentuje Wam teksty kolęd, zarówno tych…

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło