Az év dolgozója Alvin és a Mókusok

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Csak egy pucér nő vagy, ruhában, Pénztárgép mögött egy sarki áruházban. Kedves vagy, ha kedves, vagy ha faszfej vagyok veled, Az év dolgozója mindenkit szeret! Lehet! Miért ne?! Csak nézz a képre! Szépségkirálynő Hungary, meg a világbéke! "... Óóóóó, köszönöm! És üzenném, hogy ki kell bírnod!..." Ja! ...ha a nap a medence mellett süti a zsírod! Mert megvan már a cél, Míg az ember még remél, Legfeljebb hozzád ér, És lehet egy pár csepp vér! Ez még talán belefér, Hogy ha kihajtja a belét Vagy csak a gyönyörű két szemedért... Érzed?! Mennyit érünk súlyra Te meg én?! Mert kell, hogy álmodjál, És kell az éberség, Kell a boldogság, És kell, hogy szenvedjél, És néha kell, hogy ember légy, És ez legyen mindíg elég, Nekem, neked, veled a szar mielőtt utólér! ...mert utólér! A főnököd hangjában Te könyökölsz a vállalat arculatában. A magad fajta senkit sem szeret, Az év dolgozója ilyet nem tehet! Így nem lehet! Erre nincs keret Civilizálódhatnál jobban Újra a második menet! Hibátlan gépezet, Figyelő szemek! Milyen nagyszerű ez a műremek, Ami maga alá temet. Kell valaki, aki utánad Asztalokat töröl, Aki nagyobbat hazudik nálad. És hősként tündököl! Utcaseprő, havat lapátoló, Éjjel bárban táncoló, Szélhámos lény, átváltozó, Nyomorultakra áldást hozó! Jóképű, sármos elnökjelölt, Gyilkos vagy, aki még nem ölt. Még meg se születtél gyermek, de a sorsod már eldőlt.




Oceń to opracowanie
anonim