15 Typa vs Karateka (Jarosz PRS ) Tałi

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
    1 ocena
( Siema Heniu .)

1. ( Tałi )
Siedziałem w domu , tak jak siedzę teraz , dzisiaj . Dzwoni do mnie ziomek mówi "Siema , Co tam słychać? " A trochę nudno , ale w sumie gra muzyka . No to się kurwa zbieraj , idziemy najebać typa . Aha , no wypas , tego nie było w planach , wczoraj popiłem trochę , dziś nie czuję się od rana kompletnie inny zamiar miałem by spędzić ten dzień , a on znowu do mnie bije " Kurwa , idziesz czy nie ? " Wiesz ? tak i nie , trochę mnie zaskoczyłeś wczoraj grubo popiłem , szczerzę dzisiaj ledwo żyję , czekaj pomyślę chwilę . A kto idzie ? Co ? Jak ? Sprostuj . Jeden typ jest , nas już jest piętnastu , gościu . Ha ? Piętnastu i ja mam iść , nie łapię . Kurwa piętnastu , ale gość zna karate . Aha no raczej teraz rozumiem przekaz Piętnastu Typa konta Jeden Karateka .

Ref . ( Tałi )
Mobilizacja na dzielni , czas ucieka , pospiesz się ziomuś , nie ma na co czekać . Mobilizacja jest na dzielni nie zwlekaj , piętnastu typa kontra jeden karateka . x2

2. ( Jarosz )
Tak , idziemy ja Szymek idź na sucho bo nie wiesz jak się robi z typa plamę to weź popatrz mamy jego rysopis , zna karate i to facet wysoki jest jak Gortat i jak firma , połóż łapę . Skąd się tutaj wziąłem , w sumie sam tez tego nie wiem , powinienem być na piwie , a nie gonić za zjebem , to proste przecież dzwoni ziomek więc się łapę " Ja już siedzę sam gdzie iść boi się Diabeł " Proste , nie inaczej , wszyscy pełnej gotowości , nie boję się Karate stylu , mam Czternastu gości , patrzę jeździ jakaś świnia , łysek , na za słońce bije , Karate mu się nie zda , kiedy złamię mu się szyje . Dzisiaj chyba nie wypije , dzisiaj jest Eagles i nie będzie mi się Karateka bujał po dzielni . Okażamy go wszyscy , naszej bandy nie przebije , lecz i pewnie się zastrzegę , puff i się obudziłem .

Ref. ( Tałi )
Mobilizacja na dzielni , czas ucieka , pospiesz się ziomuś , nie ma na co czekać . Mobilizacja jest na dzielni nie zwlekaj , piętnastu typa kontra jeden karateka . x7




Oceń to opracowanie
Ocena czytelników: Słaby 1 głos
anonim