Róże Grupa Operacyjna

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Klaudia
    1 ulubiony
Zanim wysłuchasz tej piosenki zapoznaj się z ulotką dołączoną do opakowania lub skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

1.Na dole fiołki na górze róże na dole balujemy jesteśmy na luzie pijemy wódzie w tłoku wszystko ujdzie też z nami wypij jak normalni ludzie.
Na górze róże na dole dramat nie jest lekko dobrze wiesz sama słuchaj tej piosenki bujaj się jak hamak bądź elegancka nic nie rób na hama.
Na górze róże fiołki na dole grzeczna impreza pijemy cole chociaż alkohol też stoi na stole ten kraj to polska każdy zna swoją role.
Na górze róże na dole bez wiem jak jest kiwam się też pytasz co z tą polską teraz jest wioską lecz kocham te wioske i powtarzam non stop.
Ref.:
Na górze róże na dole fiołki na górze ziomki walczą o stołki na górze róże na dole bez ręce do góry wiesz jak jest.
2.Na dole bez na górze róże przyznaje że trochę ściągałem na maturze dochody netto miesięczne mam nie duże trochę kaszle choć fajek nie kurze.
Na górze róże na dole maki Mieszko ziemo fajne z nas chłopaki czasem są problemy wszyscy to wiemy lecz koniec końców robimy co chcemy rodzice mi dali na imię Mieszko pewnie myśleli że będę fajnym koleszkom mniejsza o to bujaj się ze mną wyjdziemy na miasto gdy zrobi się ciemno.
Na górze przekręty, górze róże na dole ciągle gramy naszą muzę, na dole jaramy się futbolem to bo chuna mówi Jurku Sokole.
Ref.:
Na górze róże na dole fiołki na górze ziomki walczą o stołki na górze róże na dole bez ręce do góry wiesz jak jest.x2
3.Na górze róże na górze niebo klimat nie odpowiada naszym potrzebom lato w Polsce trwa aż dwa miesiące nie zdążysz się dobrze opalić przed końcem zresztą opalać jest raczej nie ładnie, czy lubisz gdy ktoś papierosy ci kradnie wiem dobrze że poruszyłem cię tym tak myślała Konopnicka gdy pisała dym.
Na dole nasz bieda na górze przekręty na dole też nikt nie jest święty każdy ma na życie patenty lecz tak jak Giertych mało kto jest jebnięty tutaj skacz do góry w kościele klękaj to tylko niewinna wredna piosenka.
Na dole bujaj się przy tych dźwiękach ręce do nieba wyrzuć nie wymiękaj!
Na górze róże na dole fiołki na górze ziomki walczą o stołki na górze róże na dole bez ręce do góry wiesz jak jest.x2


Oceń to opracowanie
anonim