Dzięki tobie żyję Dj Decibel

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Lu$ka
    1 ocena
Ref.: Tak naprawdę dzięki Tobie żyję, jestem nieśmiertelny odkryłem i mamy to coś czego nie widać, to jest nie z tej ziemi, w tym jest siła. [??]

1. Wiem dlaczego to wszystko jest dla mnie takie drogie. Wiem dlaczego jesteś dla mnie całym światem, nie w połowie. Dlaczego cię szukam każdej nocy obok, bo chciałbym sie przytulić zasnąć z tobą kolorowo. Mam dość koszmarów przez tyle samotnych nocy. Gdy nie mogłem spać w księżyc wlepiałem oczy. Rano niewyspany pędem do roboty, później jakaś mała kawa, koniec przerwy i powroty. Do wieczora wciąż myśląc, kiedy się zakocham. Nie dzisiaj, nie jutro, może nigdy wielka rozpacz. Na okrągło i coraz bardziej intensywnie dumałem nad tym, kiedy moja kolej przyjdzie. Czy przyjdzie, Boże nie wiem co ze mną będzie, jestem aż tak brzydki, czy może głupi jak[??]. Sam nie wiem, nie potrafię tego skumać. Wiesz byłem gówniarzem, który tak to rozumiał.

Ref.: Tak naprawdę dzięki Tobie żyję, jestem nieśmiertelny odkryłem i mamy to coś czego nie widać, to jest nie z tej ziemi, w tym jest siła. [??]

2. Kochać, mieć kogoś- było dla mnie mym marzeniem. Nie mogłem go wyśnić, a już spełnić za cholerę. Nie dało się na siłę, więc znów puściłem nie zaprzeczę, że wróciło i dalej marzyłem. Nie mogłem się oderwać, chodziłem jak chory, miałem wrażenie, że jako pierwszy umrę z tęsknoty. Czułem się jak pies, którego nikt nie chce. Zazdrościłem tym parom, które trzymały sie za rękę. Żyjący bez celu, tak spragniony przygody, romantycznych chwil i pocałunków całe stosy. Normalny nastolatek przechodzący trudny okres, może za wcześnie, bo do tego trzeba dojrzeć. Powoli, nie śpieszyć się już w tym biegu, bo jeszcze jest czas, tą śpiewkę znam za ciebie przebój[??]. Fakt jest faktem, człowiek musi kochać i co do tego wiesz nie ma żadnych odwołań. Jeśli znajdziesz siebie w kimś, to znaczy, że już pora, nie ma co sie bronic i udawać twardziela. To jest głupi szpan, który dawno sie już przejadł. Przepadł w najgorsze, nigdy nie był na topie, tracisz tylko szansę na miłość przez głupotę, być może tą jedyną, która spędza sen z powiek. Niczego nie wiesz, nikt nie jest czarodziejem, nie zastanawiaj sie tylko wyduś to z siebie.

Ref.: Tak naprawdę dzięki Tobie żyję, jestem nieśmiertelny odkryłem i mamy to coś czego nie widać, to jest nie z tej ziemi, w tym jest siła. [??]



Oceń to opracowanie
Ocena czytelników: Doskonały 1 głos
Historia
Kontrybucje:
Lu$ka
Lu$ka
anonim