Nie-ma-nic Grubson

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Groteska
Nie Ma Nic…nie ma nic … nie ma nic… nie ma nic,
Ojj nie ma…nie ma… nie ma… nie ma… nie ma nie..nie..nie..nie

1.Nie ma bloków, nie ma budynków, nie ma samochodów, nie ma parkingów,nie ma osiedli, ulic dachów, nie ma pogotowia, policji, strażaków. Brakjakiejkolwiek pomocy, brak sensownej kolejności, brak siły i mocy. Niema komórek, komputerów, telewizji, nie ma wypadków, nie ma kolizji, niema przypadków, przeznaczenia, nie ma nic znaczenia, nie ma miłości, niema nienawiści, nie ma szacunku, nie ma zawiści, nie ma bólu,cierpienia, radości, nie ma prawdy, nie ma szczerości Brak korupcji,brak, brak prostytucji , brak, brak systemu i pierdolonych instytucji .Brak, brak powietrza ,brak 4 elementów, brak, brak producentów,konsumentów brak, brak ojj. Nie ma dragów, alkoholu, bani ,a faniwyparowali nie ma zwierząt, roślin, rzeczy a Babilon się dawno spaliłwszyscy się poddali i wnet popadali, nawet wielki Ali zawalił, nie miałszans awaz i się obalił. Nie ma błędów, nie ma racji, nie macywilizacji, nie ma nacji, nie ma polityków, nie ma jebanego rządu, niema słońca, światła i prądu. Ciemność to na końcu nas czas, nie mazabudowań, nie ma ludzi, nie ma nas, nie ma homosapies, nie ma ludzi,nie ma nas.

Ref. Nie ma nic, nie ma, nie ma nieba, nie ma piekła, nie ma nic ,niema, nie ma reszta świata uciekła, nie ma nic, nie ma, nie ma zostałatylko ona męka nasza matka natura wściekła. Nie ma nic, nie ma, nie manieba, nie ma piekła, nie ma nic, nie ma, nie ma reszta świata uciekła.Nie ma nic, nie ma, nie ma, została tylko ona męka nasza matka ziemiawściekła.

2. Ojj… nie ma nic, ojj… nie, ojj… nie ma, nie ma, nie ma, nie, nie ma,nic. Ojj…wszystko co nasze sprzedaliśmy co nie nasze zniszczyliśmy niema nic. Oj… nie ma, nie ma nic.
Czemu tak robimy Ej… ja nie mam pojęcia, czemu, czemu na to nieposiadamy zaklęcia, przez to dochodzi często do spięcia, dziś wszystkojest do wzięcia, skorumpowane, załamane masy ludu, zakłamanepozamiatane jak voodoo, niszczą nienawiścią drugiego człowieka, on jużto widzi z daleka, nie czeka, ucieka, bo lądy, lądy, lądy, nękane przezbomby, bomby, bomby, atakowane rządy, rządy, rządy, przepocone sądy,sądy , sądy. Ej… co tu się dziwić, istny burdel na kółkach, w każdymmieszkaniu złej nienawiści pełna półka, każdy ją otworzy choć nie wieze za chwile nie możemy tego zrobić ale taka natura nasza, że napoczątku ja a na końcu ludzie, a potem wojny, wojny, wojny, trupówtony, tony, tony, ludzie to my, to my, to my, a za nimi nasze domy,domy, domy. Ej matka ziemia, która przeszła tyle cierpienia, przyjdziepotem ale nic się nie zmienia, nie doczeka się zbawienia, tyl…tyle ranprzestrach, zawala się nad nią dach, cała pęka w szwach, za niedługoobróci się w piach, zamieni się, obróci się nasza ziemia w piach,zamieni się, obróci się nasza ziemia w piach, zamieni się, obróci się wpiach…

Ref. Nie ma nic, nie ma, nie ma nieba, nie ma piekła. Nie ma nic, niema, nie ma reszta świata uciekła, nie ma nic, nie ma, nie ma zostałatylko ona męka, nasza matka natura wściekła. Nie ma nic, nie ma, nie manieba, nie ma piekła, nie ma nic, nie ma, nie ma reszta świata uciekła,nie ma nic, nie ma, nie ma została tylko ona męka, nasza matka ziemiawściekła. Nie ma nic, nie ma, nie ma nieba, nie ma piekła, nie ma nic,nie ma, nie ma reszta świata uciekła, nie ma nic, nie ma, nie mazostała tylko ona męka, nasza matka natura wściekła


Oceń to opracowanie
anonim