Falubaz to magia 39 i pół

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki krecik
!
Żółto-biało-zielonych szum flag i życie na wirażuŻółto-biało-zielony nasz świat, to my fani Falubazu,Jedną tylko wiarą każdy tu oddycha, na trybuach magia, na plastronach mycha,Wszystkie barwy w górę, spełnią nam się snyFalubaz to magia, Falubaz to my!Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Żółto-biało-zielony już blask w Zielonej lśni na niebie,Żółto-biało-zielonych barw na w69Razem z Falubazem nie jasteśmy samiHuszcza nas prowadzi, Kurman jedzie z namiWszystkie ręce w góre spełnią nam się snyFalubaz to magia, Falubaz to my!Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Andrzej Huszcza!Stefan Żeromski!Ludwik Jaskulski!Zbigniew Marcinkowski!Wiesław Pawlak!Andrzej Zarzecki!Artur Pawlak!Rafał Kurmański!Zbigniew Filipiak!Henryk Olszak!Maciej Jaworek!Jarosław Szymkowiak!Sławomir Dudek!Piotr Protasiewicz!Grzegorz Walasek!Grzegorz Zengota!Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Hej, hej wszyscy razHHeja heja Falubaz !ej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !Hej, hej wszyscy razHeja heja Falubaz !


Oceń to opracowanie
Historia
Kontrybucje:
krecik
krecik
anonim