Życie nie usłane RÓŻAMI Mój własny kawałek

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Dolatin
    1 ocena
To nie piosenka o miłości czy o polityce to zwykła nuta o prostym życiu gdzie każdy małolat wie dużo o piciu o ćpaniu jaraniu o różnym trunku od którego nie ma już ratunku. W domu alkohol na ulicy prochy robisz wszystko dla radochy bo gdy przypomnisz sobie że ojciec w kiciu , matula pije a ojczym bez przerwy cie bije to łezka się łamie a ty nie potrafisz pomóc mamie . Spotykasz przyjaciela złego którego bierzesz za króla wielkiego , zaczyna sie jazda z prochem a potem pobudka z wyrokiem bo jak wjeb**sz sie w to , to będzie już dno . Bo każdy człowiek myśli o sobie o swoim bycie żeby mieć kasę na lepsze życie na rodziny utrzymanie a nie w chu*ja granie.
Ref.
To nie twoja wina że urodziłeś się w rodzinie srogiej , że ty jesteś w pożo i jesteś prawa wrogiem. Masz kumpli którzy zaczynają cię słuchać i to nie ze strachu tylko z szacunku bo oni wiedza że pomożesz gdy będą wołać ratunku , że nie jesteś jak reszta frajerów co nawciskają tylko trochę bajerów , a potem się obrócą i twoją szanse na dobre życie skróca. Dlatego kolego trzymaj się z tymi co nie wpier**laja cię za plecami twymi bo jak spotkasz chociaż jednego to będziesz miał przeje**ne do końca życie swego. Piona dla tego co wie co mówię i wie co słucha i nie wali na psach z ucha, ta nie wali na psach z ucha.
JESZCZE SIĘ UCZĘ ALE PROSZE O OCENKE TEGO TEKSTU <PISAĆ NA FB >
https://www.facebook.com/fialkowski.bogdan


Oceń to opracowanie
Ocena czytelników: Fatalny 1 głos
anonim

Najpopularniejsze piosenki Mój własny kawałek