Kolejorz Mateo

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
( Lech Kolejorz, Lech Kolejorz! Heja, heja! Lech Kolejorz! )

Jeden, dziewięć, dwa, dwa zaczęła się historia, złote bramki, ludzi tłum, na stadionie głośny szum. Ból naciągniętych strun, lecz to pozytywny ból. Czy to dziś czy to jutro, bądź dwunastym zawodnikiem. Z najlepszymi kibicami i miłośnikami nakręć lokomotywę, aby ruszyła ze zrywem. Walka od pierwszego gwizdka, choć murawa śliska, każdy centymetr boiska, od bramki do bramki.Niebiesko-biali w wielu sercach zamieszkali. Nawet gdy słabiej grali, w serca nadzieje wlewali. Kolejny mecz przed nami, nieważne kto rywalem, na 100 procent z siebie damy! Poznań futbolem pijany. Gramy, gramy, gramy! Wślizgi, coraz bliżej bramy, dobrą formę wciąż trzymamy, przeciwników w ziemię wbijamy. Pierwszy, drugi, trzeci strzał, nie zawsze jest tak jakbyś chciał. Trzeba wierzyć do końca, rezygnacje na bok strącam.

Ref: x2
Lech, Lech, Lech jeden, drugi, trzeci wdech dzisiaj nie dla nas pech! Wygramy dziś ten mecz! Rozgrywka fair-play przy ulicy Bułgarskiej. Zawsze Lecha w sercu miej. Kolejorza w sercu miej.

Bilety wyprzedane? co to za pytanie. Mają swoje branie. Spóźniłeś nieco się. To kibicowanie w pubie, uwierz też będzie ciekawie. Trzy bronki na stole, a piłkarzom pot na czole. Niegdyś marzenia w Twojej głowie. Dziś podwórko i nic więcej. Nie przyświeciło Ci szczęście, nie ten czas i miejsce. może tak miało być, nieważne trzeba dalej żyć. Herb Kolejorz czcić, herb Kolejorz czcić. Na trybunach rządzić, szalik w górę, klimat stworzyć. Bez żadnego słowa dosyć, nie pozwól by Cię prosić! Piłkarzy efektywna praca, kolejna rozpalona raca. Podbitka do centrum. Jutro będę leczył kaca. Z rana powrót do domu. Wiesz już co powiedzieć komu. W tabeli nie zawsze na szczycie, takie już kibica życie. Lech w tym tkwi ten urok. Przygotuj się na jutro. Od początku trzymaj kciuki bo na pewno będzie trudno.

Ref: x2
Lech, Lech, Lech jeden, drugi, trzeci wdech dzisiaj nie dla nas pech! Wygramy dziś ten mecz! Rozgrywka fair-play przy ulicy Bułgarskiej. Zawsze Lecha w sercu miej. Kolejorza w sercu miej.




Oceń to opracowanie
anonim