Gdzie dwie sie biją MEGAM

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Cóż jestem całkiem sam, tak pomyślałem, i na pewniaka zaprosiłem ciebie lecz, nie przewidziałem że, ona też wpadnie, bo przecież wyjazd jakiś plan obala gdzieś. One dwie ja sam to całkiem niezły układ, bo mój plan już się układał sam, jednak panie miały całkiem inne zdanie, jak z sytuacji wybrnąć mam.

Gdzie dwie się biją, trzecia korzysta, I właśnie wtedy zjawiła się. Piękna sąsiadka ta z naprzeciwka, do siebie sprytnie zabrała mnie.

To była długa noc, pełna rozkoszy, czasami tylko nam przeszkadzał jakiś krzyk, To obie panie co, gdzieś po północy nie mogły się dogadać kto jest z kim.
Mówię wam sąsiedzka pomoc jest bezcenna, zwłaszcza gdy tak zwinne rączki ma, kiedy sytuacja staje się napięta tam schronienie zawsze mam.

Gdzie dwie się biją, trzecia korzysta, tej starej prawdy stosuję treść, bo przecież każdy rację mi przyzna że dobrze gdzieś jakiś zapas mieć.

Mówię wam sąsiedzka pomoc jest bezcenna, zwłaszcza gdy tak zwinne rączki ma, kiedy sytuacja staje się napięta tam schronienie zawsze mam.

Gdzie dwie się biją, trzecia korzysta, tej starej prawdy stosuję treść, bo przecież każdy rację mi przyzna że dobrze gdzieś jakiś zapas mieć.x3




Oceń to opracowanie
anonim