Automatyczna sekretarka Nowator

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Co u ciebie co słychać w tym hip hopowym świecie słyszałam jakiś twój projekt u koleżanki na kasecie widziałam też w gazecie twoją wypowiedź i zdjęcie muszę ci się przyznać że zakochałam się w tej piosence pomyślałam że numer wykręce i zadzwonię Pawełku więc co może gdzieś ustawimy się w centrum o której tylko zechcesz tylko daj znać mi wcześniej gdzie pójdziemy bo teraz to musisz mieć niezłą pensję albo najlepiej to podjedź samochodem pod blok mój już nie mogę się doczekać odezwij się kotku może tak do mariottu na romantyczną kolację albo nie najlepiej to razem zróbmy sobie wakacje bo wiesz teraz mam włosy piękne jak Crawford Cindy i muszę się opalić bo blado wyglądają stringi na moim ciele solarium nie daje takiego efektu to co na Seszele co ty na to Pawełku bo ja właśnie przeglądam sie w swoim lusterku i daję sobie sama teraz występku i nie wiem co mam założyć na naszą dzisiejszą randkę...

Limit czasu został przekroczony w sekretarce...

Refren: 2x
To były twoje słowa ja robię z tego kawałek w ogóle to zrobiłaś czarujące nagranie ja wiem stare znajome nagle odzyskują pamięć, ale do mnie nie w ten sposób kochanie

Nie wiem czy dobrze dzwonię bo nie wiem czy mam dobry numer grałeś kiedyś na sopocie w takim małym klubie dostałam twój nielegal coś jak skąd ta nuta tutaj coś jak spontan tutaj nie miałam czasu przesłuchać okładka jakaś taka takiś nieczytelny nadruk a ostatnio usłyszałam twój kawałek w radiu w ogóle to był tam z tobą jakiś wywiad hmm... nominator to fajna ksywa. Nie wiesz jak się nazywam i ja ci teraz też nie powiem zadzwoń do mnie to coś ci o sobie opowiem tylko nie pomyśl sobie że jestem jakaś nachalna ta moje koleżanki mówią że jestem fajna. Może jednak mnie kojarzysz, bo gdy grałeś kawałki to siedziałam koło sceny przez słomkę piłam Bacardi podkład samby, bo reggae to ja poznaje, a z wyglądu to jestem podobna to Salmy Hayek. tylko że troche wyższa i szczupła jak Campbell Naomi więc proszę Cię żebyś do mnie w końcu oddzwonił i mówię to tak do ciebie bardzo otwarcie...

Limit czasu został przekroczony w sekretarce...

Refren: 2x
To były twoje słowa ja robię z tego kawały w ogóle to zrobiłaś czarujące nagranie ja wiem stare znajome nagle odzyskują pamięć ale do mnie nie w ten sposób kochanie




Oceń to opracowanie
anonim

Aktualności Nowator