Czemu tak jest Nowator

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Czemu tak jest, że nie możemy nie raz ukryć łez, Czemu tak jest, piękno bywa czasem we śnie, Czemu tak jest, pytasz też chociaż dobrze o tym wiesz, ej wspomnienia przetrwają i ty razem z nimi też x2
Nowator Lerua
Dlaczego nie ma tego co ja bardzo chce, czemu wspomnienia muszą tak dotykać mnie, czasem co piękne może snem się okazać, mijają lata dni, to wspomnień nazwa.

Przeglądam fotografie no i widzę swoich bliskich, jak byłem dzieciakiem, miałem różne pomysły. Niektóre marzenia prysły i odeszły gdzieś daleko, po niektórych pozostało znowu tylko echo. Tu gdzie telefon zawsze był skłonny do rozmowy tu gdzie przewijały się zawsze te same osoby, tu gdzie mogłem powiedzieć, tu gdzie teraz mogę dotknąć, tu są moi ludzie moje miasto Opoczno.

Odkąd pamiętam, bywało czasem różnie, nie raz nie dało się poukładać czegoś jak puzzle. Jak na zakrętach z których wychodzi sie później, na niektóre sprawy reagowałem bluzgiem. Tu sam na sam pośród ścian, biegniesz tam gdzie ja gram, tu w tych blokach już nie jeden o śmierć się otarł, ta muzyka jak wokal, muu ta melodia, jeszcze przecież jest przed nami długa droga.

Czemu tak jest, że nie możemy nie raz ukryć łez, Czemu tak jest, piękno bywa czasem we śnie, Czemu tak jest, pytasz też chociaż dobrze o tym wiesz, ej wspomnienia przetrwają i ty razem z nimi też x2
Nowator Lerua
Dlaczego nie ma tego co ja bardzo chce, czemu wspomnienia muszą tak dotykać mnie, czasem to co piękne może snem się okazać, mijają lata dni, to wspomnień nazwa.

Dostałem szansę przecież nie chcę jej stracić, to dla tych ludzi którzy wychodzili z różnych sytuacji, którzy dążyli do tego aby spełnić swe marzenia, niektórych już przy nas nie ma. Oni dają nam siłę, dają nam motywację, za kazdym razem gdy coś robisz nie myśl tylko o stracie. Pomyśl czasem, gdy zamykasz oczy, daj wszystkim tym marzeniom dotyk. Posłuchaj sam siebie, usłuchaj pragnienie mówisz to oni chcą czasem odemnie za wiele są ambicje twoich bliskich jeśli mnie ktoś zapyta odpowiem, że właśnie wyszła moja płyta.

Czemu tak jest, że nie możemy nie raz ukryć łez, Czemu tak jest, piękno bywa czasem we śnie, Czemu tak jest, pytasz też chociaż dobrze o tym wiesz, ej wspomnienia przetrwają i ty razem z nimi też x3




Oceń to opracowanie
anonim

Aktualności Nowator