Halabardy wwo

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
    1 ulubiony
(Intro)
No to teraz kawałeczek dla wszystkich, którzy uważają że rap bez przekazu jest super, Menciu, okey, cool,
Dokładnie...

(Sokół)
Ostrze noże i nożyczki, halabardy i pilniczki, aparat czeski, gwoździe pineski. Sztyki, patyki, dywany i guziki, trąbki, pompki, ząbki oraz choinkowe bombki. Gwoździe, szpady, gołe baby, wszystko tylko dla zabawy. Krawaty wiąże, usuwam ciąże. Akcesoria, scyzoryki, złote łyżki i kolczyki, cegły, taczki, wykałaczki z Ameryki, proporczyki, portmonetki, parasolki, ciche Szwedki, globusy, mapy, plany. Change money, jabłka, banany.

(Jędker)
Zaczynam tera Papua Nowa Gwinea, Mongolia taka historia, Rwanda, Banda i Wanda. Korea na bezczela, Malta, Powell Peralta. Amerykany szpany, trzymaj fason, Burkina Faso, Ghana najarana, Czad brat, Kongo bongo, Uganda propaganda, Europa, faux pa, Angole kibole, Afryka klasyka, Bośnia i Hercegowina, to dopiero się zaczyna: Czechy śmiechy, Prusy stare narkusy, wiszpan panie Hiszpan, Skandynawia też zaprawia, Chile, chwile, Szwecja dyskrecja, Benin Lenin, Włochy prochy na Kanary, stary nie do wiary jedź, pokażesz dziary, albo w Norwegii, przy dobrej strategii, nie nastąpi Dania kleptomania. Fantastyka byłaby Korsyka, albo San Marino z piękną dziewczyną, nie Nigeria histeria, czy Bułgaria awaria, Laos chaos. Maroko całkiem spoko. Czego chcesz, ej chłopcze! Przecież to nie Wyspy Owcze. Czym jeszcze zaskoczę? Jemen. Nie bądź taki Czesław Niemen. Izrael, jaki cel ma Holandia szuflandia albo Oman, nie bądź pan taki kurwa lekoman, w Algierze na rowerze, do Rumunii, udzielą mu pierwszej komunii. Może Albania plebania, Szwaby gołe baby, Argentyna przyczyna, Senegal nielegal, Kambodża ja chcę Dodge`a, Filipiny nie rób takiej kurwa miny, ajajaj to nie Urugwaj, Brazyliana odpalaj szampana, menciu.




Oceń to opracowanie
Ocena czytelników: Doskonały 1 głos
anonim