Tell Me Who You Are Bohema

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
    1 ulubiony
Patrzę na was każdego dnia jak w Big Brotherze, Barze czy w innym serialu pokazujecie swoje twarze i niewątpliwe wdzięki. Słucham waszych ekscytujących historii. Wszyscy was kochają.Jesteście zdolni i tacy utalentowani. Jesteście glamour. Świecicie jak gwiazdy nad nami.
A ja, ja nie wiem, nie wiem, o co chodzi; kim wy w ogóle jesteście?

Czytam o was każdego dnia. O tym, kto z kim i dlaczego. Widzę was na okładkach kolorowych pism i czasami nawet o was zapominam; ale nie jest to łatwe, bo zaraz jakiś grubas opowiada dowcipy w telewizji a Ona i On wydają płyty, które mają być hitem sezonu.
A ja, ja nie wiem, nie wiem o co chodzi; kim wy w ogóle jesteście?

Dlatego

Tell me who You are
Tell me who You are
Tell me who You are
Tell me who You, who You are

Widzę niby ładne panie, jak skaczą wokół kawalera do wzięcia. Widzę ich matki, które widzą w nim swojego zięcia. Widzę was, waszych pięciodniowych przyjaciół i wrogów. Widzę wasze sprawy życia i śmierci; oglądam waszą miłość i nienawiść ale tak naprawdę nie wiem o co chodzi; kim wy w ogóle jesteście?

Dlatego

Tell me....

Bogowie, którzy was zesłali i z was żyją rzucają wam ochłapy i jeżdżą mercedesami. Macie swoje pięć minut, o pięć za dużo; i jedyne, co mnie łączy z waszymi bogami, to to, że oni też nie wiedzą, kim wy jesteście. Kim wy jesteście?

Dlatego... Dlatego... Dlatego... Tell me....




Oceń to opracowanie
anonim