Nie oceniac jej Virgin

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
1.
Co dzień rano kiedy budze sie, czy to noc czy to dzień jakiś dziwny sen, wszystko zmienia do okoła bardzo szybko sie, nie nadążam czas pochłania mnie, staram sie by nie zmieniać Ciebie, staram sie nie oceniać Ciebie, robie to by żyć ze sobą w zgodzie, nie przeszkadzać innym, nie przeszkadzać sobie, myśle nie raz jak tu zmienić świat, czy dam rade, czy mam siłę mimo wielu wad, licze siły na zamiary zawsze kiedy wiem co możliwe co przerasta mnie, staram sie by nie zmieniać Ciebie , staram sie nie oceniać Ciebie, robie to by żyć ze sobą w zgodzie nie przeszkadzać innym nie przeszkadzać Dodzie.

2.
Myśle nie raz jak tu zmienić świat, czy dam rade, czy mam siłę mimo wielu wad, licze siły na zamiary zawsze kiedy wiem co możliwe co przerasta mnie, staram sie by nie zmieniać Ciebie , staram sie nie oceniać Ciebie, robie to by żyć ze sobą w zgodzie nie przeszkadzać innym nie przeszkadzać sobie.

Nie oceniać jej, nie oceniać jej.

Ref.
Wcale nie chce inna być, wcale nie chce lepsza być , bo nie będę to już ja, każdy swoje prawa ma,
dla mnie życie jest jak ptak, jest mą szansą, jest wyzwaniem, jest bogactwem, strzeż go.

3.
Co dzień rano kiedy budze sie, czy to noc czy to dzień jakiś dziwny sen, wszystko zmienia do okoła bardzo szybko sie, nie nadążam czas pochłania mnie, staram sie by nie zmieniać Ciebie, staram sie nie oceniać Ciebie, robie to by żyć ze sobą w zgodzie, nie przeszkadzać innym, nie przeszkadzać sobie.

Nie oceniać jej, nie oceniać jej.

Ref.
Wcale nie chce inna być, wcale nie chce lepsza być , bo nie będę to już ja, każdy swoje prawa ma, dla mnie życie jest jak ptak, jest mą szansą, jest wyzwaniem.
Wcale nie chce inna być, wcale nie chce lepsza być , bo nie będę to już ja, każdy swoje prawa ma, dla mnie życie jest jak ptak, jest mą szansą, jest wyzwaniem, jest bogactwem, strzeż go.




Oceń to opracowanie
anonim