Chce tylko spokój Dj Decibel

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
1.Zacząłem nowy rozdział w życiu to pierwsza kartka książki nazwałem ją szansą bo chcezapomnieć o przeszłości, o niewypałach nikt nie lubi niepowodzeń co drugie to gorzej dlatego chce od tego odejść, nie na chwile chce złapać wieczny dystans znaleźć kąt gdzie nie dosięgnie mnie już żadna krzywda, każdy powie że to jest nierealne lepiej zejdź na ziemie a będzie Ci łatwiej, i kto ma racje no powiedz kogo słuchać ja stawiam na głos serca bo wszystko inne to Judasz, za dużo tego było to zbyt wiele chce inne życie na uczucia niedostępne, będę taki zimny jak pogoda na biegunie nie będę więcej kochać albo przynajmniej spróbuję, prawda boli słowa ranią gdy są ostre wybieram inna drogę bo to ryzykowne...

Ref:Nie żądam wiele chce tylko mieć spokój nie mieszać się w nic obserwować życie z boku, chciałem być szczęśliwy tyle razy pracowałem na to nie wyszło wole marzyć..."

2.Zostaje przy tym że sam dam rade, będzie łatwiej niż żeby dawać szanse a później rozczarowanie, możliwe że te słowa będą receptą i uda mi się obrać lepszą drogę niż poprzednio, nie wiem czy dobrze robię tak wybierając ale nie mam już sił by przechodzić znów to samo, wiesz jak to boli? wiesz co wtedy się przechodzi? gdy po twoich staraniach zostaje tylko pomnik, ostatnia rozmowa żeby wszystko wyjaśnić pożegnanie jak obraz płonącej tratwy, miłość jak narkotyk raczej etap przyjaźni, masz problem stary jeśli bawią się Tobą to porady ludzi którzy maja mnie głęboko,nikt nie ma czasu bo każdy zabiegany nie maja problemów maja spokój i wystarczy, po co się trudzić i taki ciąg dalszy...

Ref:Nie żądam wiele chce tylko mieć spokój nie mieszać się w nic obserwować życie z boku, chciałem być szczęśliwy tyle razy pracowałem na to nie wyszło wole marzyć..."




Oceń to opracowanie
anonim