La,La,La ( Feat. Rudy, MRW) Młody M

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Kochanie słuchaj jak jadę.
Robimy harcore nie balet.
Pierdolę stracone szanse, wiem to, że sam to zjebałem.

Co pozostaje kłopotom? Środkowy palec. Mam bandę, która zna ostrą jazdę.
Mamy siłę i wiarę, co mogę więcej powiedzieć?
Mają pretensje, ja mam kolejne trafienie.
Ooo..
I powiem Ci co tak naprawdę jest śmieszne, jak MC próbują mówić, że ich kawałki są lepsze.
Pieprzyć to, mamy hałas na wejście, pijemy zimne browary, przyszliśmy tu po coś więcej.
Kociaki lubią jak dla nich jesteśmy gentel, chociaż jara ich nasze chamstwo jak nas becel
Niunie gorące jak Nepal wzorkiem rozbieram, one kochają to, choć udają, że tu łatwo nie ma.
Tylko piją te drinki, chcą być łatwiejsze, kiedy wchodzą na parkiet to wiesz, że aż pachną seksem.
Ja Kocham jej ruchy, uśmiech, kuszenie, chociaż nawet nie pamiętam jak miała na imię..
Słodka buźka i usta, nie chodzi mi o intelekt, jutro porozmawiamy sama widzisz co tu się dzieje..

Dobrze wiesz, że kręcimy ten cały rap, oo ..
Teraz wiesz, że robimy to właśnie tak oo ..
Kotku, dobrze wiesz, że mam w sobie vibe, to w nas gra lalalala oo ..
Podejdź tu, jeden buch, trzymaj to, złap do płuc, czujesz luz, chwila, olej te wstępy, zagrajmy vaBank, wbijasz?

Patrzymy na dekolty bez rumieńców na buzi, mam burdne mysli, chlopcy burdne sztruksy.
Co? Myślałeś, że Młody jest głupi? Grupis, ja i BO, po dwie sztuki.
Jeśli chodzi o melanż sprawa jest jasna, nie odstawiamy szkła, dopóki na to stać nas.
Niunie tańczą, Ty tankuj, tankuj moi ludzie sie bawią, czuć zapach blantów.
Wróćmy do mnie, opowiem Ci hisitorię, stoje przy barze z ziomblem, choć słucham ich na codzień.
Łukasz, mój chłopak ledwo mnie porusza. Słuchaj, Ty sprawiasz, że nie mogę w miejscu ustać.
Ooo.. i właśnie na tym to polega, słuchaj miło to słyszeć, ale mam wszystko czego trzeba.
Cześć. Jestem Młody M 691....206, nie 205 Młody M, ta, dzwoń do mnie.
Ale zostaw to na później, teraz ma miła szansę, wiem, że ładnie tańczysz plus ja lubię chanell.
Pozwól, że spytam, zdążyłaś to już słyszeć z Bobselejm robię płytę, hardcor jak dzisiaj.
Czego od nas oczekujesz? Kultury picia? Mamy we krwi obyczaj jak by ktoś pytał.
Kto tu z Was ma lalala? Nikt, psie, każdy tylko chla.

Chuj wbijam w opinię Twoją o tym to lamo MRW, Młody, luz Ty nadęty jak balon.
Ziomy tu palą, piją, dostają korby koksu, gwałcą dekalog siedem dni w tygodniu.
Kiedy z panną do klubu wbijam przed północą wykidajło ma minę jakbym miał walczyć z Gołotą.
Za wszystko alkohol, złoto zdejmuję z palców, diabełek w moi barku szepce : tankuj, tankuj.
Sypią anielski pył, choć ze ścieżki do piekła, kilku chce tu zapomnieć, inni wolą pamiętać.
Szukasz męża? Ej! Mała nie mam ożenku w planach, gdy dwie obce sztuki siadają mi na kolanach.
Skończyła na kolanach nim wstaje słońce, poznałem jak smakuje sperma z koksem, jontem.
Mocne? żyję się tak WWA, Ty podkręć głośnik: nananana..

Dobrze wiesz, że kręcimy ten cały rap, oo ..
Teraz wiesz, że robimy to właśnie tak oo ..
Kotku, dobrze wiesz, że mam w sobie vibe, to w nas gra lalalala oo ..
Podejdź tu, jeden buch, trzymaj to, złap do płuc, czujesz luz, chwila, olej te wstępy, zagrajmy vaBank, wbijasz?

Dobrze wiesz, że kręcimy ten cały rap, oo ..
Teraz wiesz, że robimy to właśnie tak oo ..
Kotku, dobrze wiesz, że mam w sobie vibe, to w nas gra lalalala oo ..




Oceń to opracowanie
anonim