Kilka Ważnych Słów Do Ciebie NPWM (Woro & Dembuś & Król & Rudnik )

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
To te kilka ważnych słów ja kieruje do ciebie taką jak ty zapewne pragnął mieć już nie jeden . Ej gdy widzę ciebie dostaje po postu pierdolca mogę patrzeć w twoją twarz aż do zachodu słońca. Bo ja wiem że ty jesteś po postu tą jedyną pragnę by ten okres już nigdy nie minął. Pragnę mieć cię już do końca, do końca dziewczyno. Wiem że nie usłyszę słów do widzenia było miło. Problemów ponad kilo o których się nie mówiło bo zawsze na nich słów po prostu nie wystarczyło. Niech czeka na szczęście bo ono zawsze jest ulotne moim szczęściem jest to że dziś ciebie dotknę ja kocham i jeszcze nie raz ci to powiem to co łączy nas to ten pierdolony ogień poznałem cię i odmieniło się wszystko dziś cieszę się że to właśnie tak wyszło.

Chce wyrazić to co czuje bo czuje do ciebie wiele. Chce wyrazić to co czuje bo po prostu kocham ciebie . Zawsze pragnę mieć ciebie przy sobie, jesteś po prostu moim nałogiem. [x2]

3, 2, 1 wiem dobrze że w każdym liczy się wnętrze i to właśnie dlatego oddaje ci moje serce, chcesz więcej ? mam już wszystko co chciałem gdy ciebie nie było sto procent że tego nie miałem jak mam określić to co do ciebie czuje przecież sama widzisz jak się co dzień zachowuje słowami uczuciami ja miłość nam zbuduję do końca swoich dni bycie z tobą ja planuje. Ej jestem zazdrosny jak nigdy o żadną inną mówisz mi to nie przeszkadza i że jest ci miło życie chwilą raczej życie całą tobą ja dziś taki schemat zaakceptowałem zawodowo wszystkie te chwile które spędzam ja z tobą chce spędzać je znów chcę spędzać znów na nowo nie określę słowami co pisząc to czuje uczuciami do ciebie ten track sfinalizuje.

Chce wyrazić to co czuje bo czuje do ciebie wiele .Chce wyrazić to co czuje bo po prostu kocham ciebie . Zawsze pragnę mieć ciebie przy sobie jesteś po prostu moim nałogiem. [x2]




Oceń to opracowanie
anonim