Spalam to Włodi

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Kiedy dzwoniłem po towar a potem dostępny tak zacznę następny dzien piękny,dziesięc cm cienkiej bibułki,pół grama zioła kawałek tekturki,następna płyta kawałek o joicie,następny tekst ten hajs na koncie,on sie przyda wiem na co go wydam między innymi na towar nie ukrywam,pisze jaram i o tym nagrywam,słucham jaram a potem odpoczywam.Wydaje płyte gdy skupiasz na tym słuch,kolejny buch i witam w tym gronie,gonie swoje dłonie gdy szczyta kruszą,warunki być muszą na chwile dłuższą,chłopaki juz są na stole z nieba manna tylko szkoda,że wciąż nie legalna,spalam to!
Ref.
Masz połówke-ja spalam to,masz piątke-ja spalam to, masz stówke-ja spalam to po prostu dawaj to ja spalam to.Masz grude-ja spalam to, masz połówke-ja spalam to,masz stówke-ja spalam to,po prostu dawaj to ja spalam to

Rozmawiałem o Tobie z mym kolegą,że można w końcu posadzić coś własnego,okazało się,że dzieje się tak z palaczami,mało usiedli by soba pod lampami,kłopoty z pasami nas nie wystraszą,ludzie kwiatami pragnienie gaszą,mocną czy słabszą wybór jest duży,jedno i drugie dobrze mi służy,kwitnie przemysł z zagranicy zachodniej,wciśnięta na przypał między brzuch a spodnie,serce na ramieniu a wyglądasz swobodnie,przez to cena wzrasta trzykrotnie, nielaegalna nie widze powodów,człowiek wszystkich zawodów z twych usług korzysta,minister muzyk czy terrorysta i organista w Twojej parafii.Od pierwszej płyty skręcac potrafi, zapalą także chłopaki z mafii potem podzielą na ulicy to trafi Włodi sprawę ułatwi bo ja spalam to.
Ref.
Masz połówke-ja spalam to,masz piątke-ja spalam to, masz stówke-ja spalam to po prostu dawaj to ja spalam to.Masz grude-ja spalam to, masz połówke-ja spalam to,masz stówke-ja spalam to,po prostu dawaj to ja spalam to







Oceń to opracowanie
anonim