Biało-niebieskie śmiglo [BMW] Harmonia Słowa

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Rodzinnym domem Bawaria.Bayerishe Motoren Werkemocna gwardia. Znasz to, bierz to, symbol Biało-Niebieskie Śmigło
Rodzinnym domem Bawaria. Bayerishe Motoren Werke mocna gwardia. Znasz to, bierz to, symbol Biało-Niebieskie Śmigło.

Bloker Harmonia Słowa następuje rymowana przemowa. Uwaga! Miłośnicy BMW kierownicy, Majówka to tutaj właśnie sezonu jest czołówka. 2002 byłem Tu pierwszy raz, poprzednik rekina taki numer ma. Toruń BMW M-POWER CLUB, każdego rajcuje rekina dziób. Imprezka cool na cacy, z każdej strony świata zjeżdżają się rodacy, i to nie wątpliwa sprawa, looz najważniejsza jest zabawa. Konkursy turnieje dużo się dzieje Dużo! A minuty tutaj się nie dłużą, każdy chodzi z uśmiechniętą buzią, na własne oczy sprawdź to bo warto, emocje których w sklepie nie kupisz. Przyjedziesz raz na pewno tu wrócisz.

Refren:
I bez dwóch zdań, możesz spotkać tu mnóstwo pięknych Pań. Panuje tutaj atmosfera wesoła. Zlot BMW chylę czoła. I bez dwóch zdań, możesz spotkać tu mnóstwo pięknych Pań. Panuje tutaj atmosfera wesoła. Zlot BMW chylę czoła.

Przez całe ciało przechodzą ciarki. Dwie nerki rozpoznawczy znak wiadomej marki, poruszona następna kwestia BMW nie jedna wersja. Dam Ci wiadomości popis i to bez przymusu zaczynamy od luksusu. Siódemka dorównuje jej klasą tylko miss panienka. By nie zgubić wątek E23 to wielkości początek, na słowo wierz mi. Siedem to komfort, prestiż, ale jadę dalej. Trójka najlepiej w kwadracie, 3,5 metra jadąc z boku z wrażenia pękają gacie. BMW siłą kontrowersji, każda w ?M? wersji ekstra się kręci, wiedzą o tym święci pacjenci, tylko ALPINA jedynką do tyłu wcina. A szóstka z ósemką, do ścigania chętna. I pozostaje nam E39, piątki wizerunek piękna.

Refren
I bez dwóch zdań, możesz spotkać tu mnóstwo pięknych Pań. Panuje tutaj atmosfera wesoła. Zlot BMW chylę czoła. I bez dwóch zdań, możesz spotkać tu mnóstwo pięknych Pań. Panuje tutaj atmosfera wesoła. Zlot BMW chylę czoła.

Konkretna nawijka, bez ceregieli, jeszcze długa lista BMW modeli. Ja znam bez żadnych zgrzytów z każdej serii mamy sporo ?E? typów, wiadomo że jest jeszcze Z i nie jeden miałby chęć na X5. Kumasz?! Potęga jest guma, spis E21 z roku na rok rożnie jak eden. Egzamin z mądrości zdany, lekki tuning mile widziany, liczą się intencje szczere i wtedy dopiero powstaje auto z charakterem. Taki konkrecik. Na następne zloty zarezerwuj czasu karnecik, dowiedzą się mali i duzi, że nie sposób się tutaj nudzić. To prawda! Dzieją się tu cuda, puchar możesz zdobyć jeśli Ci się to uda. Są również inne atrakcje, za to wszystko należą się wielkie owacje, a także szczere GRATULACJE.

Refren
I bez dwóch zdań, możesz spotkać tu mnóstwo pięknych Pań. Panuje tutaj atmosfera wesoła. Zlot BMW chylę czoła. I bez dwóch zdań, możesz spotkać tu mnóstwo pięknych Pań. Panuje tutaj atmosfera wesoła. Zlot BMW chylę czoła.

Palenie Gumy, w tym temacie niepokonane są Bumy, numer jeden stanowisko, tłum licznie zbiera się na to widowisko. Harce, rzut oka na zegary, woda w normie, wiadomo beta w znakomitej formie. Gumy się palą, skręcają się wały, przegub ma się rozumieć jak zawsze cały. 2,3 i szpera pięknie obie na raz zdziera. Huk pękającej opony, widz zadowolony, teren ogrodzony, widz zabezpieczony. Brawo! Krzyki! Oklaski! Ryk silnika spod maski, kierowca pozdrawia, wyjeżdża auto na bębnach 15 minutowa przerwa, a później ponownie wraca by znów się poobracać. Palenie Gumy zadowala cieszy, taka kolej rzeczy. Zapamiętaj! To nie jest uliczna sonda, Zlot BMW tak w skrócie wygląda.
I bez dwóch zdań, możesz spotkać tu mnóstwo pięknych Pań. Panuje tutaj atmosfera wesoła. Zlot BMW chylę czoła. I bez dwóch zdań, możesz spotkać tu mnóstwo pięknych Pań. Panuje tutaj atmosfera wesoła. Zlot BMW chylę czoła.




Oceń to opracowanie
anonim