Czerwone jabłuszko

Piosenki ludowe

tekst utworu
Czerwone jabłuszko przekrojone na krzyż
Czemu ty dziewczyno krzywo na mnie patrzysz ?

Ref: Gęsi za wodą, kaczki za wodą
Uciekaj dziewczyno bo Cię pobodą
Ty mi buzi dasz, ja Ci buzi dam
Ty mnie nie wydasz, ja Cię nie wydam.

Czerwone jabłuszko po ziemi się toczy
Tę dziewczynę kocham, co ma siwe oczy

Modre oczy miała, modrymi się śmiała
Modrymi mrugała bo innych nie miała

Tam gdzie czysta woda, tam koniki piją
Gdzie ładne dziewczyny, tam się chłopcy biją

Nie bijta się chłopsy, dla Boga świętego !
Nie wyjdę za wszystkich, ino za jednego.

Akordy występujące w tym utworze

A akord A
G akord G
C7 akord C7
E7 akord E7

twoja ocena
dobry– 634 głosy

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
Znaleziono 141 komentarzy. Poniżej ostatnie 25.
To nie ja
To nie ja 4 grudnia 2017, 19:22
Super
Oliwia1234
Oliwia1234 4 grudnia 2017, 21:12
Fajne;3
Domka982
Domka982 10 stycznia 2018, 14:57
znam inny tekst ale ten też jest fajny
Anonim
Anonim 25 stycznia 2018, 21:42
Uczę się się tej piosenki na muzyce i bardzo mi się spodobała
Awwwwww
Awwwwww 1 lutego 2018, 17:47
świetne
Podoba mi sie
Podoba mi sie 7 lutego 2018, 22:05
Faine
Ameliawasiak
Ameliawasiak 8 lutego 2018, 18:14
Poleca
dziwne
dziwne 9 lutego 2018, 19:03
dziwne
MARCELA
MARCELA 11 lutego 2018, 17:40
to jest najlepsza piosenka na świecie
Xx dd
Xx dd 24 lutego 2018, 22:52
Ładna piosenka
mnk
mnk 12 marca 2018, 19:20
gjhkhnLI
/afgag
/afgag 3 kwietnia 2018, 16:14
nie fajne
fff
fff 4 kwietnia 2018, 13:21
fajne
Łukasz2008
Łukasz2008 4 kwietnia 2018, 20:46
nauczyłem się w pięć minut ale powinni skasować reklamy bo rozpraszają
pewfl
pewfl 1 maja 2018, 20:50
to jest nie dobre
nikola
nikola 11 maja 2018, 21:05
fajne to
Xmaxina
Xmaxina 29 maja 2018, 20:52
czemu tu pisze nie bijta się CHŁOPSY?
berry 360
berry 360 9 pazdziernika 2018, 18:49
to nie jest cały utwór!
Help m3
Help m3 31 pazdziernika 2018, 19:00
Boje się jak moja koleżanka ją zaśpiewa
BardzToJestDziwneIGlupieStraszne
BardzToJestDziwneIGlupieStraszne 23 listopada 2018, 14:33
dziwne i po costam costam
Polak
Polak 17 lutego 2019, 16:14
Lol
Dominika
Dominika 25 lutego 2019, 17:57
Słabe bo nie ma 6 zwrotki a ja musze się nauczyć na muzykę
utikjuyikg
utikjuyikg 12 marca 2019, 17:13
staro dawne
Pologrem
Pologrem 16 marca 2019, 16:35
dobrze ze jest taka strona bo nie czeba kombinować
Tosia
Tosia 1 kwietnia 2019, 18:20
Uczę się na muzykę.
rss więcej komentarzy »
Usunięto 24 komentarze
269 106 wyświetleń
przysłano: 6 lipca 2010 (historia)
nadesłał: Aśka

Inne interpretacje tego utworu

3 głosy 2 komentarze
Czerwone jabłuszko

Teledysk


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło