Kisses don't lie Rihanna

Kisses dont ( pocałunki nie)
No they dont (nie one nie)
Never dont lie (nigdy nie kłamią)
You can run if you want but you cant hide (mozesz biec jesli chcesz ale sie nie ukryjesz)
Tellin you its the truth dont you ask why (mówie Ci to jest prawda nie pytaj dlaczego)
Kisses dont (pocaunki nie)
No they dont (nie one nie)
Kisses dont lie (pocaunki nie kłąmią)

[ Verse 1: ]
Emotions come and go (emocje przychodzą I odchodzą)
Almost how the wind will blow (prawie tak jak wiatr wieje)
There so little in this world to trust in (są tak małe na na tym swiecie by im ufac)
Seduce themselves with lies (uwodzą sie kłąmstwami)
Some dont realize (niektóre nie do spełnienia)
They call it love but its really only lustin (nazywają je miłość ale to naprawde tylko porządanie)

[ Refrain: ]
So you see you and me (więc mozesz zobaczyć siebie I mnie)
We're gettin close to the danger zone (my zostajemy blisko w niebezpiecznej strefie)
Show me how tell me now (pokaż jak, powiedz mi teraz)
Should I stay or should i go (powinnam zostać czy odejść)
Cause I'm caught between yes and no (ponieważ wacham sie pomiędzy tak a nie)

[ Hook: ]
Cause when you kiss me (poniewaz kiedy mnie całujesz)
I feel everything that I been missing (czuje wszystko za czym tęskniłam)
I try to slow down but my heart wont listen (staram sie zwolnić ale moje serce nie słucha)
And its tearing me all up inside (I to drze mnie całą w środku)
And when you touch me (I kiedy mnie dotykasz)
I feel a rush but I'm afraid that it might crush me (czuje przypływ ale boje sie żę ta potęga mnie zmiarzdrzy)
Should I put my trust in somethin I dont trust in (czy powinnam zaufać temu czy nie ufac)
I try to run but theres no place to hide (prubowałam uciekać ale przed tym sie nie ukryje)
Cause baby kisses dont lie (poniewarz pocałunki nie kłamią

Kisses dont (pocałunki nie)
No they dont (nie one nie)
Never dont lie (nigdy nie kłamią)
You can run if you want but you cant hide (możesz uciekać ale przed tym sie nie schowasz)
Tellin you its the truth dont you ask why (mowie ci ze to prawda nie pytaj dlaczego)
Kisses dont (pocałunki nie)
No they dont (nie one nie)
Kisses dont lie (pocałunki nie kłamią)

[ Verse 2: ]
You whisper in my ear (twój szept do mego ucha)
But are your words sincere (ale twoje słowa są szczere)
Cause pretty words can cut just like a knife (poniewarz słodkie słowa potrafią ciąć jak nóż)
You see I'm nobody's fool (widziesz ze nie jestem idiotką)
I play by my own rules (gram ale na moich własnych zasadach)
So please think twice before you step into my life (więc prosze pomyśl dwa razy zanim wejdziesz w mój świat)

[ Refrain: ]
So you see you and me (ponieważ ty widzisz siebie I mnie)
We're gettin close to the danger zone (my zostajemy blisko w niebezpiecznej strefie)
Show me how tell me now (pokarz jak, powiedz mi teraz)
Should I stay or should i go (powinnam zostać czy odejść)
Cause I'm caught between yes and no (ponieważ wacham sie pomiedzy tak a nie)

[ Hook x2 ]
[ Refrain ]
[ Hook ]



Oceń to opracowanie
Historia
Kontrybucje:
Julka
Julka
anonim