Dni naszego życia Grupa Operacyjna

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki karola
    4 ulubione
Spotkałem Cię jesienią, zakochałem się zimą, wiosną to przyznałem, latem już Cię nie było. To nie M jak Miłość, to raczej D jak dramat, Żet jak życzyłem żebyś przeżyła to sama, ale dziś się nie wściekam, to dawno jest za nami, zostało z tymi dniami, co są anegdotami, wspomnieniami. A dzisiaj jest dzisiaj i wiele przed nami jeszcze dni tego życia. Wtedy czułem się wolny, choć może byłem więźniem. Dziś czuje się spętany, choć sam wybieram częściej. Idę swoja drogą, staje na życia scenie, zniosę ciśnienie, to, które we mnie drzemie, ale nie będę sam, nie pozwolę sobie na to. Nie będę męczennikiem zostawie to wariatom. Ty i ja, wiesz coś wspólnego mamy to dni tego, życia, na które czekamy.

Ref.
Wszystkie nasze dni przemijają i wszystkie nasze dni przemijają. Wszystkie nasze dni przemijają i wspominamy dziś dni naszego życia.

2.Mam coraz mniej czasu, coraz więcej do zrobienia, coraz więcej obowiązków, coraz prostsze marzenia. Zmęczony pogonią za naszym powszednim chlebem chciałbym usiąść na łące i zachwycić się niebem, ruszyć gdzieś przed siebie tylko z Tobą przy boku, połykając kilometry odnaleźć ten spokój, który poznałem, a który gdzieś umknął. Świat się dalej kręci, a ja tylko mówię trudno i robie wszystko by siebie sam nie zgubić, żeby człowieka reszty, reszty nie stłumić. Przy Tobie oddycham, przy Tobie odżywam, przy Tobie przypominam sobie jak się nazywam. Dni naszego życia, życie w naszych dniach. Tam gdzie nie mieszka lęk, zwątpienie, strach wciąż myślę o nich, za nimi musze gonić. Chodź ze mną gdzie idę, bo nie mogę zwolnić.

Ref.
Wszystkie nasze dni przemijają i wszystkie nasze dni przemijają. Wszystkie nasze dni przemijają i wspominamy dziś dni naszego życia

3.Rozpamiętując wczoraj, co wyszło, co nie wyszło ciągle uwięzieni w dzisiaj czekamy na przyszłość. Jutro jest blisko, a wieczności tuż za rogiem. Powody, żeby żyć przypominamy sobie. Tak trudno dojść do prostych wniosków. Mądrość jest w Tobie jak gazeta w kiosku. Gdy masz w sobie miłość wtedy wszystko rozumiesz. Jak chcesz zmienić świat skoro siebie nie umiesz?

Ref.
Wszystkie nasze dni przemijają i wszystkie nasze dni przemijają. Wszystkie nasze dni przemijają i wspominamy dziś dni naszego życia.


Oceń to opracowanie
Historia
Kontrybucje:
karola
karola
anonim
  • girl_tiger
    świetna Piosenka, jak zreszta inne tej grupy:)
    pozdrawiam wszystkich;)
    · Zgłoś · 15 lat temu
  • anonim
    madziks z cz-ka
    no czes chłopaki :P stenskniłam sie za waszym widokiem :P mam nadzieje,ze wygram koncert w licytacji i zaspiewacie mi indywidualny kawałek :P
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    naruto
    fajna piosenka latwo ja sie nauczyc na pamiec puscie sobie na yuotube dni anszego zycia G.O i tekst z wywyroty i spiewajcie razem z mieszkiem latwo sie nauczy w tedy
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    domiś
    super odjazdowa i suparencka
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    fanka
    ta piosenka jest super powinno być na świecie ich więcej pozdro dla mieszka
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    samuel109
    inne piosenki grupy operacyjnejsąleprze
    · Zgłoś · 16 lat temu