Czerwone niebo Verba

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Julka
    2 ulubione
Czerwone niebo

Ref: Bo czerwone niebo wciąż woła nas do siebie(woła nas, woła nas),ile czasu minie nam, tego jeszcze nie wiem.(niee).Razem uciekniemy do najdalszych granic, gdy je przekroczymy, nie oddam Ciebie za nic.
1. Zrobie wszystko by być blisko Ciebie,ta samotność dla mnie jest więzieniem. Promyk szczęścia gdzieś na włodnej ścianie, fotografia dziś mi pozostaje...Zburzę ścianę, co dzieli nasze światy, znajdę siłę by rozerwać kraty, złamię szyfry, złamię każde prawo, tysiąc przeszkód dla mnie to za mało... Nie chce świata, w którym nie ma ma dla nas dwoje,jeśli bedziesz tam włamię się bez pukania do bram(do bram), znajdę Cię na końcu świata,moje serce mówi mi, gdzie Cię szukać mam...
Ref: Bo czerwone niebo wciąż woła nas do siebie(wołą nas, wołą nas,woła nas),ile czasu minie nam, tego jeszcze nie wiem.(niee).Razem uciekniemy do najdalszych granic, gdy je przekroczymy, nie oddam Ciebie za nic.
2.Daj mi znak, bym mógł odnależć Cię, rzucę serce za hozryzont,(wiesz) tylko być przy Tobie (przy Tobie), pragnę, chcę. Nie powstrzyma mnie już nic, nikt.
Nie zatrzyma nic, żadne z nich
Zniszcze kazdy mur, znosie każdy ból,
Na anioła skrzydłach po ciebie wzbije sie
Daj mi znak, a bede wiedział, ze cały czas czekasz na mnie (na mnie)
Nawet gdy zajdzie słońce nie przestane szukać cie
Dobrze wiesz... Bo dla ciebie oszukam przeznaczenie
Dla ciebie spełnie każde marzenie
Dla ciebie nie strace nadziei
Bo bez ciebie nie ma nas...
Ref: Bo czerwone niebo wciąż woła nas do siebie(woła nas, woła nas),ile czasu minie nam, tego jeszcze nie wiem.(niee).Razem uciekniemy do najdalszych granic, gdy je przekroczymy, nie oddam Ciebie za nic. (2x)


Oceń to opracowanie
Historia
Kontrybucje:
Julka
Julka
anonim