Wojowników Dwóch Seta

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Paulina :D
    1 ulubiony
Przyjedź skurwysynu do Chorzowa na Batory. Dostaniesz wjebane, aż popuszczą ci zawory. Bo psychofans się z nikim nie pierdoli. KS Ruch Chorzów łowcy sosnowieckich goroli. Sztama z Widzewem. Widzew po naszej stronie. Obydwa kluby zasiadają na tronie. Obydwa w koronie. Dwa czarne konie. Raz na przodzie i w Chorzowie. W tym samym celu płonie. Zjednoczeni w nienawiści do innych bojówek, łamią inni się pod nami tak jak łamie się ołówek. Rozpierdalamy wszystko co stanie nam na drodze. Chodź kurwa spróbój szczęścia, staw czoło tej załodze. Siki ciekną ci po nodze, dostaniesz wjebane za ten szalik w czerwono-białych barwach, będziesz leżał na podłodze. I się nie dziw huju, że ci po głowie skaczą, za Remika i Rajmunda ci tego nigdy nie wybaczą. Śmierć za śmierć, jebać żaboli, jebać katowice i sosnowieckich goroli. Górny Śląsk cały niebieski. cały Chorzów uzbrojony w ściery, kastety i pały, deski. Szlik niebieski ma jeden wizerunke. Tylko dwa wyrazy w Polsce oznaczają szacunek. Widzew i Ruch jeden za wszystkich, wszyscy za jednego, jeden za dwóch. Oprócz ogolonych głów, na sektorze są też ultrasi. Potrafią być agresywni jak im cos nie pasi. Pirotechnika to jest ich zasługa oprawa sobotniego meczu będzie bardzo długa długa długa...
HKS na polu bitwy. Wojowników dwóch Łódzki Widzew i Chorzowski Ruch! HKS na polu bitwy.HKS na polu bitwy. Wojowników Dwóch, Wojowników Dwóch Łódzki Widzew i Chorzowski Ruch.
Namalowana ERKA na murze wyznacza granice. Całe niebieskie Katowice od Panewnik po Szopienice. O AK ERKA PE EF. Pod słowem RUCH zamaskowany gniew. Agresywny śpiew: "Jedźcie z kurwami" Związek się wkurwił, znów posypią karami. Huj wam w dupę piłkarskie sprzedawczyki na mikrofonie Seta, teraz się dojebią do muzyki. Ruch dostanie karę, bo Seta związek obraził, o skurwysynie Listkiewiczu źle się wyraził. Oberschlesien flaga zabroniona. Nasza duma została przez PZPN zraniona. Honor i szacunek, potencjał i agresja, napad na policję to telewizyjna jest wersja. Prawda jest taka, że prawda jest inna doszło do zadymy bo policja była winna. Kiedy patrzysz na ryj psa niezadowolony, że zapierdala w sobotę. i że (?) na sektorze jest już wystrzelony. Pies juz nie może, najchętniej by cię zobaczył chuloganie w gazowej komorze, w gazowej komorze, w gazowej komorze, w gazowej komorze...
HKS! Wojowników Dwóch, wojowników dwóch, wojowników dwóch Łódzki Widzew i Chorzowski Ruch !!


Oceń to opracowanie
Ocena czytelników: Słaby 1 głos
anonim
  • swist1910
    Jesli chcesz to wyskocz na solo. tylko Lodzki Widzew i Chorzowski Ruch
    · Zgłoś · 14 lat temu
  • anonim
    GriRoth
    żąl Cioty Zejabne
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    NGH
    KS Ruch Chorzów chłopcy sosnowieckich goroli.
    A nie czasem łowcy sosnowieckich goroli? ONLY RUCH ! POLONIA NAJWIEKSZA KURWA ZE SLASKA !
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    PB
    j_bac rucha polonia bytomto jest król slaska peda__ów jest dwóch widzew i ruch cały slask nniebiesko czerwony
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    BeReK
    Jakie Techno głąbe??? ONLY KS RUCH CHORZÓW
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    ćwieląk
    niezłe bo z przeklinaniem ale techno
    · Zgłoś · 16 lat temu
  • anonim
    19hRyt20
    kurwa kto tak zjebol ten tekst
    · Zgłoś · 16 lat temu
Usunięto 1 komentarz