Jingle Bells nieznany

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki LPIGG
    2 oceny
1 zw:
Dashing throngh the snow
In a horse open sleigh
Over the fields we go
Bells on bob-tail ring
Making spirits bright
What fun it is to ride
and sing a sleighing song tonight

Ref:
Jingle Bells, jingle bells jingle all the way
On what fun it is to ride
in a one horse open sleigh ( refren trzeba zaspiewac dwa razy)

2 zw:
Now the ground is white
Go it white you have young
Take the girls tonight
Sing this sleighing song
Get a bob-taibed bay
Two-forty for his speed
Then hitch hive to an open sleigh
And you will toke the lead

Ref: Jingle bells, Jingle bells...

PS: (Jak sa bledy to sory, ale staralam sie robic ich jak najmniej.) A... i w drugim zdaniu jest taki wyraz ,,you have", nie?Go nalezy zaspiewac w skroconej formie, tylko ze nie moglam znalesc na klawiaturze apostrofu :) Albo go w ogole nie ma Mam nadzieje ze wiecie jak skrocic ten wyraz???!!! Ale jak nie umiecie to sie nie martwcie, poniewaz w nieskroconej formie tez sie mozna wyrobic z muzyka, i wcale nie jest zle. Tylko poprostu w skroconej formie jest latwiej zaspiewac! Oczywiscie jak znacie dobrze ang, umiecie przeczytac wyrazy...! To wam chyba wytarczy aby dobrze zaspiewac!
No... milego spiewu! I nie falszujcie za bardzoJakby ktos nie wiedzial jak przeczytac te wyrazy to mozecie pisac :) 71568...............(i dalej sa dwie cyfry, ale to juz wy musicie zgadnac( to jest nr gygy)
Jak sprawia wam trudnosc odgadniecie cyfr, to wejdzcie na ta strone i dodajcie piosenke pt,,JakToPrzeczytac" a potem wpiszcie tresc np: jak przeczytac te slowa, odpisz! Ja bede sprawdzala ten tytul co jakies 2 dni i wam odpisze, wiec w tytule podajcie jeszcze albo nr gg albo wymyslcie tytul na jaki ja bede wchodzila:) Proste nie?
Oj chyba sie troche rozpisalam :)







Oceń to opracowanie
Ocena czytelników: Fatalny 2 głosy
Historia
Kontrybucje:
LPIGG
LPIGG
anonim