18 Code Red

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Karina
    2 ulubione
1.Disi wolia wrastje u stała,i uciobu ty pragulała,pazwała wzjać mai pawróże, doganie pri wo! Druga serca chwali bo, znajo pi po nie zabudziesz,on pri jotje bo zacałujesz! No pa caluje wje mu złamala,chodźże ton szdobi skazała!

ŁoŁ!!



Ref:. Zatri ja ni nie skaz dji, uwastiza sko mari,nie całuje ja wi zdje, wazimła, ne umrze! x2



2.Ty umże tam zi pracystała.Efekt bizness go razegrala. Wisi lasa mai pawródi, razbudili sie! Tjele piesen piwo. Tre, se usnili a dni a stali,jedno drugo wa sjom preznali. Wi ti si łodna sje ju stała, na kaniec, jemu skazała!

ŁoŁ!!



Ref:. Zatri ja ni nie skaz dji, uwastiza sko mari,nie całuje ja wi zdje, wazimłac, ne umrze! x4



Na jo pipo nie żialudje, opri gotje go zacałujesz! No pa caluje wje mu złamala,chodźże ton szdobi jemu skazała!



Ref:. Zatri ja ni nie skaz dji, uwastiza sko mari,nie całuje ja wi zdje, wazimłac, ne umrze! x4


Oceń to opracowanie
Historia
Kontrybucje:
Karina
Karina
anonim
  • daria
    straszne bledy sa w tym tekscie chyba ktos kto to pisal w ogole nie ma pojecia o jezyku rosyjskim wyrazy sa poprzekrecane i nawet nie sa to po polsku napisane wyrazy co sa spiewane w tekscie juz pierwsze slowo jest przekrecone jest jakies "disi wolia" a powinno byc "Ty siewodnia" w refrenie nie zadne "umrze" tylko "uże" i w ogole wszystko jest zle w kazdej linijce sa bledy tak samo nie "on pri jotje bo zacalujesz" tylko powinno byc "on prijdziot ty jewo zacalujesz"
    · Zgłoś · 12 lat temu