Bede grau w gre Letni, Chamski Podryw

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Ej manekiny! Potrzebuje pada, nie dziewczyny bo dziś gliny będą gonić mnie po [Vi(va)] Vice Cit. Ucieknę przed nimi, ukradnę furę. Rozstrzelam lamusów pod murem, wkitram magnum pod bluzę. Mam wyjebane na ciebie i cie pierdole. Kiedy ty idziesz na balet, ja odpalam konsolę taaa... I czy słońce świeci, czy też pada, ja biorę pada i napadam na tych którzy strzegą prawa. Wiąże krawat na chamach, ty masz krawat na pedalskich balach. Ja golę dragi na ulicach w całych stanach. Chcesz grama ? Kumaj się na nick "Zielony Banan" a jeżeli jesteś frajer to dostajesz bana ,spierdalaj. Mam w chuj siana i ucinam głowy jak "Blade" jak się nie uda ,wchodzę w menu (czytaj: Meni) klikam "Load Game". Madafaka, nie mam oryginału lecz mam cracka. A ty zapierdalaj na chujową imprę w pikolakach.

Bede grau w gre (refren) x7

Mam doświadczenie jak nie wielu innych graczy. Na pegazusie spaliłem setkę zasilaczy. Kart rige 997 gier, przeszedłem każdą. Więc nie tłumacz mi dzieciaku co to znaczy Hardkor. Wjeżdżam jak w masło, miałem własną złotą piątkę, pewnie też chciałbyś być takim zajebistym ziomkiem. Jesteś pionkiem zapytaj kumpli na osiedlu kto w trzech życiach w dziewięć pięć przeszedł "Contra"e. Chłopcze to ja wchodziłem na fasolkę w "Mario" potem wszyscy się pytali "Ej jak to zrobiłeś kantor?". To nie tak łatwo przyszło nic za free'ko rozpalasz serca kobietom a ja spalam sticki im joy-stick'om. To ja waliłem podkręconą w soocker a potem chodziłem udzielać instrukcji pod blokiem. Chcesz ? Proszę bardzo załatwię cie tu panchem w "Minecro" masz nic, jesteś Wolter a ja Spider.

Refren:...




Oceń to opracowanie
anonim