Erni Berini KARRAMBA

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
1. Byli dwaj bracia Erni i Berni. Erni zazwyczaj gustował w czerni, nosił długie włosy, palił papierosy, wyrywał laski za pomocą kosy, zbierał czaszki i trzymał je na szafie, kochał morbidendżer i pornografię, nad pentagramem odprawiał czary - mary, cmentarz był miejscem gdzie spędzał wagary. Erni, Erni.
2. Berni przeciwieństwo swojego brata, proboszczem chciał zostać tak jak tata, pił dużo mleka, nie jadał kóz z nosa, nie dał się namówić na papierosa, gardził kobietami i alkoholem, wzorowy uczeń najlepszy w szkole, nikomu by nie zeszył drugiego śniadania. Berni - wzór do naśladowania. Berni, Berni. Erni i Berni dwie różne jazdy. Berni należał do kościelnej oazy, Erni też należał ale do innego klubu gorące bmki odpalał bez trudu .Minęło parę lat rodzeństwo dorosło, nastał obrać swe życiowe rzemiosło. Erni całe życie gustował w czerni, niebieski ja niebo był zawsze Berni. Erni , Berni, Erni, Berni.
3. Erni i Berni kolorom swoim wierni, księdzem został Erni, policjantem Berni. Erni bez łapówki nie udzielił ślubu, Berni choć był dobry został wrogiem ludu. Przed Ernim klękały miliony wyznawców, Berni zginał z rąk psich oprawców. Morał jest jeden niepodważalny - lud ślepo kocha kolor czarny. Erni, Berni, Erni, Berni.
Halo, bardzo proszę, szczęść Boże, szczęść Boże, trzy słowa do ojca prowadzącego: "chuj ci w dupę". O widzę że pan się ładnie przedstawił nam tutaj w tej chwili słuchaczom przed milionami słuchaczy.



Oceń to opracowanie
anonim