Nic poza nami Goliniak

Tekst piosenki

  • Tekst piosenki Redakcja
Upadamy w dół , nie ma nic poza nami , jesteśmy tylko my. Nasze marzenia i plany. Nigdy nie chciałem ranić bo chce czuć to co jest piękne , a moje rany zapisuję z każdym wersem. To moje serce i doceniam , że w nim jesteś. To moje łzy sprawiły , że takim jestem. Czuje to przecież , tak jak ty gdy czujesz niemoc , gdy oni obrażają , gdy inni lepiej wiedzą. I wiedz , że gdzie jest ciemno , kiedyś zaświeci słońce. Rozpalisz ciepły ogień i zostaniesz obok mnie. I będę czuł ten stan gdy żar rozgrzewa dłonie. Ty podasz mi swą dłoń , będziemy żyć we dwoje. Myśli celują w skronie , otwierają źrenice. Będę patrzył na ciebie , tylko ciebie pragnę widzieć. Złamane obietnice , odejdą dziś w niepamięć bo odtworzymy świat z realizacją marzeń.

Upadamy w dół nie ma nic poza nami , jesteśmy tylko my , nasze marzenia i plany. x2

Czuje twój oddech z każdą chwilą gdy sam jestem. Czuje twój zapach i słyszę jak bije serce Wiem , że jestem dla ciebie , ty powinnaś być ze mną. Bez Ciebie wszystko tracę , moje marzenia bledną. x4

Wóda traci smak , a słońce gasi pragnienie. Myśli wędrują w snach , twa osoba to złudzenie. I wiem czekam na Ciebie , aż zostaniesz na zawsze , a moje szczere myśli to nie tylko wyobraźnie. Chce abyś była zawsze w tej dobrej i złej chwili. Bym zawsze mógł odnaleźć to co inni zgubili. Bo oni już zbłądzili i weszli na złą drogę. Podaj mi swoją dłoń , gdy podstawią mi nogę. Przy tobie powstać mogę i wiem , że będę walczył , bo nie chce stracić tego co dla mnie tak wiele znaczy. Nie jestem idealny , lecz możesz śmiało kochać. Bo nigdy Cie nie zranię , nie będzie pustki w słowach. I wiem , że moja mowa to będą także czyny. Bo jesteś wyjątkowa , dla Ciebie jestem silny. Tak niosę Ci nowiny z drugiego końca świata. Dla Ciebie jestem gotów iść do Ciebie przez lata.

Upadamy w dół nie ma nic poza nami , jesteśmy tylko my , nasze marzenia i plany. x2

Czuje twój oddech z każdą chwilą gdy sam jestem. Czuje twój zapach i słyszę jak bije serce Wiem , że jestem dla ciebie , ty powinnaś być ze mną. Bez Ciebie wszystko tracę , moje marzenia bledną. x4




Oceń to opracowanie
anonim